Minden mobil szolgáltató leveszi a pénzt csörgetéskor is?
Elvileg nem szabad, hogy csörgetésnél pénzt vegyen le. Akkor vesz le, ha felveszi a telót az, akit hívsz, de te lenyomod egyből. Hiába, hogy mondjuk 1 másodpercet számol, az már egy percnek számít és leveszi az 1 percnek megfelelő összeget. Legalábbis én így tudom és még nem vettem észre, hogy csörgetésért pénzt venne le.
Egy t-mobilos.
Általában vezetékes telefonoknál fordul elő, hogy amennyiben PABX (alközpont) rendszerű állomást, pl. nagy céget hívsz, akkor az alközpont felveheti és "továbbcsörgetheti" a telefont, ekkor már fizetni kell a csörgetésért is, hiszen a hívás létrejött az alközpont és te közötted. Ekkor "jogos" az, hogy vonják a percdíjat.
Amíg a hívás nem épül fel, addig nem vonhat költséget, nem számolja a percdíjat (függetlenül, hogy a te telefonodon már "ketyeg" az óra), ezért ha mégis azt tapasztalnád, hogy csöngetéskor is von le, akkor bizony keresd fel a szolgáltatódat és kérj rá magyarázatot. Mutasson részletes forgalmi listát, hogy mire "fogyott" a pénz.
Ezt én sem értem. Én is Vodafone-os vagyok és az utóbbi időben hasonló kellemetlenségeket vettem észre. Először arra gyanakodtam, hogy esetleg felvették vagy hasonló, dehát semmi. Szóval a Vodafone mostmár a csörgetésért is pénzt von le. Ami önmagában elég rossz, mert ha valaki nem veszi fel, akkor próbálgathatom még párszor, mire sikerül a hívás és közben minden egyes csörgetést kifizetek. :S
Nem tudom, mit lehetne ezellen tenni, szeretem a Vodát, de gondolkozom, hogy átállok(nem csak emiatt)...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!