Vízálló telefonom bepárásodott, a gyártó nem javítja
garanciában, a biztósító is elutasított, mit tegyek?
Figyelt kérdés
Víz alatt fotóztam vele bekapcsolt vakuval és bepárásodott a telefon. Az még talán "oké", hogy garanciában nem javítják, de a ********* t-mobile/telekom biztosító is elutasított, mondván erre nem terjed ki a biztosítás, holott a szerződésben benne van, hogy párásodás esetén is javítják/cserélik. Mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem? Kérdésemre, hogy ,,akkor mire terjed ki a biztosítás, mi értelme", annyit mondott az ember, hogy ,,akkor mondja le a szolgáltatást". Hát köszönöm, nagyon segítőkész volt!
Nézd...ha a szerződésbe/biztosításba EGYÉRTELMŰEN benne foglaltatik hogy párásodásra is érvényes a biztosítás akkor ne hagyd magad lerázni!
Fogyasztóvédelem nem kompetens a szerződések tartalmában békéltető testülethez fog irányítani az pedig "csak" irányelveket fogalmazhat meg amit a gyártó/szolgáltató vagy betart vagy nem.
Nem asztalt csapkodva de megfelelő határozottsággal intézd!
2014. aug. 17. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 A kérdező kommentje:
Kérdezte az ember, hogy hogyan történt, őszintén elmeséltem neki (a reklámot látva kipróbáltam a vízben fotózást, de csak 10 cm mélyen 10 mp-ig amivel abszolút nem léptem túl a szabályos másfél méter mélységet és fél órát) és azt mondta, hogy azért nem csinálják meg, mert én vittem a vízbe a fotózáshoz tehát nem véletlen.
2014. aug. 17. 12:24
3/11 A kérdező kommentje:
...nem véletlen történt az esemény, hanem direkt.
2014. aug. 17. 12:25
4/11 A kérdező kommentje:
szerződés: ,,véletlenszerű külső sérülés, rongálódás, belső meghibásodás, párásodás"
akár azt is mondhatnám, hogy nem egyértemű, hogy a párásodásnak is véletlenszerűnek kell lennie, másrészt az mindenkinek egyértelmű, hogy a víz alatti fotózáskor nem a telefon bepárásítása állt szándékomban...
2014. aug. 17. 12:30
5/11 anonim válasza:
Szia!
Melyik biztosítási csomagod van?
2014. aug. 17. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 A kérdező kommentje:
alap plusz
2014. aug. 17. 12:43
7/11 anonim válasza:
...és a káreseményt a készülék átvizsgálás nélkül utasították el?
2014. aug. 17. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 A kérdező kommentje:
a gyártó garis szervíze bevizsgálta, utána utasították el, utána hívtam fel a biztosítót és 1-2 mondatban "lerázott"...biztos hogy nem szabadna ilyennek lennie, utólag mondták ismerősök, hogy a biztosítósok nagyon "kemények" szavakban és nagyon nehéz azt elérni, hogy az ügyfél jöjjön ki győztesként, akkor is, ha az egyértelműen jogos. gondolkoztam rajta, hogy újra felhívom, de nem vagyok kiváncsi a lekezelő stílusukra, meg kifejezetten utálok vitatkozni, főleg, hogy ezekkel nem is nagyon lehet...
2014. aug. 17. 13:14
9/11 anonim válasza:
...Te vitted személyesen a gyártói szervizbe vagy a szolgáltató?
Utóbbi esetben a garancialevéllel személyesen keress fel gyártói szervizt és kérd a javítást a -készülék rendeltetés szerű és teljes körültekintéssel történő használata- (!!!) ellenére a készülék bepárásodott.
2014. aug. 17. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 A kérdező kommentje:
miután elutasították, felhívtam a Sony Mobile ügyfélszolgálatát, hogy vizsgálják újra a telefont és másnap írtak egy e-mailt, hogy az első vizsgálat eredményei alapján elutasítják a garanciális javítás és újravizsgálási kérelmemet. De ez engem annyira nem is zavart mivel gondoltam van egy biztosításom amivel ez megoldható. Ráadásul a Sony kedves, készséges volt, a T-Mobile meg lekezelő, nemtörődöm, úgy bántak velem, mintha a legolcsóbb telefont vettem volna a legolcsóbb előfizetéssel, holott már 6 éve havi 15-20 ezret hagyok náluk az internet, és két mobil előfizetésemmel tehát abszolút nem a jelentéktelen ügyfelek közé sorolnám magam.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!