RedJohn80 kérdése:
Mi lehet a gond a telefonommal? Többi lent!
Figyelt kérdés
pár hete vettem egy samsung galaxy y okostelefont tesco mobile előfizetéssel, feltöltőkártyával. A gond csak annyi hogy valami szívta a pénzemet róla. Kikapcsoltam a beállításokban az internetet,beállítottam hogy csak wi-fin keresztül lehessen netezni,ott frissítsen,stb.de valami még mindig szívja percenként kb 30 forintot vesz le. elmentem a samsung szervizbe ahol azt mondták biztos hogy nem a net szívja mert azt ugye letiltottam és csak wi-fin lehet már netezni és elküldtek a búsba ennyi infóval.Valaki segítsen kérem!2014. aug. 16. 07:19
1/1 anonim válasza:
Hívd fel a Tesco mobil ügyfélszolgálatot, ők látni fogják, hogy mi a gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!