Vodafone alkalmazás és honlap nem mutatja az adatokat?
Figyelt kérdés
Eddig a honlapon is és a telefonra telepített Vodafone alkalmazással is lehetett követni, hogy mennyi egységet (perc,sms) mobilinternetet használtam fel.
Most azonban ezt se a honalapon se az alkalmazáson belül nem látom, csak azt hogy mennyi nap van számlazárásig. valaki tudja mi lehet?
2014. aug. 13. 23:20
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!