Miért nem megy a mobilnet erről a kártyáról?
Van egy régebbi telefonom, Samsung GT-5660, alias Galaxy Gio.
Telekomos feltöltőkártyával használom. Mobilnetet nem, vagy csak nagyon ritkán szoktam használni. Ebből is a feltöltőkártyás változatot, X Ft-ért megrendelek valamekkora adatmennyiséget, amit Y idő alatt tudok felhasználni.
Nem is volt eddig ezzel semmi gond.
Múlt héten töltöttem a kártyámra pénzt, és jött egy SMS a szolgáltatótól, hogy a feltöltésemhez kaptam 100MB bónusz leforgalmazható egyenleget, amit kb 3 hát alatt tudok felhasználni.
Gondoltam tök, jó, akkor el is kezdem kihasználni. Bekapcsolnám a telefonon az adathálózati üzemmódot, csakhogy nem történik semmi...
Mivel sehogyan sem tudtam működésre bírni a netet, bementem a Telekom ügyfélszolgálatára, hogy hogy van ez, mért nem tudok kapcsolódni a 3G hálózatra.
Megnézték az adataimat, a gépben is látszik hogy van 100MB egyenlegem, aktív mobilnettel.
Elkérték a telómat, az ügyintéző csaj nyomkodja-nyomkodja, majd közli velem, hogy lövése sincs mért nem megy a net, elvileg működnie kéne.
Még azt mondta, hogy elképzelhető, hogy régi a kártyám és azért. De miztán közöltem vele, hogy egy éve cserélték, akkor erre azt mondta, hogy akkor ez a lehetőség is kilőve.
Azt javasolta, vigyem el a készüléket a Samsung szervizbe (két üzlettel volt mellettük), hátha ott tudnak mondani valamit.
Na, el is vittem. Megnézték. Először az egyik csávó nyomogatta a telefonomat. Ő sem jutott vele dűlőre. Azután már a kollégájának is szólt. Ketten nézték. De csak nem lett megoldás.
Azt mondták, hogy minden beállítás helyes, működnie kéne, de mégsem működik.
Egy ötletük volt: szoftvetfrissítés kb 6000Ft-ért, amit mindenképp ki kell fizetnem ha elvégezték, de állításuk szerint nem garantálható, hogy ettől megjavul.
Ekkor köszöntem szépen, de nem kértem a frissítést, mert úgy voltam vele, hogy már elég régi telefon, akkor inkább kihajítom a kukába és veszek egy másikat. Egyébként két hónapja járt le a gyári garanciája...
Épp nézegettem most hétvégén a neten, milyen mobilt vegyek. Erre jött egy kósza ötletem: Van egy másik Telekomos kártyám, amin szintén van mobilnet. Beraktam a telefonba és láss csodát egyből működik, kapcsolódik a 3G-re és megy a net!
A másik eredeti kártyával pedig más eszközön sem kapcsolódik a netre.
Na, most mondjátok meg, ez mitől lehet?! És ami még fontosabb, mit tudok csinálni, hogy az eredeti kártyámról is le tudjam forgalmazni azt a 100MB-ot? Mert ha megint visszamegyek reklamálni, félek, hogy ismét elhajtanak azzal, hogy sz@r a telefonom, vegyek másikat...
Ha ragaszkodom a kártyacseréhez, ez kerül nekem valami költségbe?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!