Ha a mobiltelefon szerviz már a hatodik héten sem hajlandó visszaadni a telefonomat, mit tudok tenni?
Ha sony szervíz, lehet tudok segíteni, írj privátban.
Egyéb esetben pedig azt tudom mondani, hogy (bár embertelenül nehéz) UDVARIASAN, de határozottan kérd a vezető technikust vagy a részlegvezetőt, ők elég jól tudják kezelni ezeket a problémákat. Ha megjavítottnak ítélték a telefont, és te kifizetted, arra garancia jár, a fogyasztóvédelmet pedig egyik vezető sem szereti...
A hibás javításra nem tudok mit mondani, a saját tapasztalataim alapján azonban hozzátenném, hogy a nyári aktív életmódnak köszönhetően rengeteg árajánlatos telefon érkezik be (5-6x annyi, mint szokott), ezért a szerviz lemaradásba kerülhet, ez sajnos benne van a pakliban.
Köszönöm a válaszokat, tanácsokat! :) Azért nem akartam új telefont venni a mostani helyett, mert már a megvételekor jóval többe került 100 ezer forintnál, másfél évig spóroltam rá, és idáig nagyon meg voltam elégedve vele. A telefon nem Sony, hanem Nokia, de köszönöm szépen a felajánlást :)
Még ma (pénteken) sem kaptam visszajelzést, így pedig már a hetedik hétbe fogunk beletorkollni. Állítólag a hardveres probléma ki van javítva (netes fórumok szerint az elsőre rosszul berakott cserélt panel nyomhatta a közelség érzékelőt), így már csak a ragasztás maradt hátra, de erre is külön heteket kell várni, ami érthetetlen, még akkor is, ha sok a beérkezett javítandó telefon. Idáig is türelmes, és udvarias voltam, de lehet, hogy épp ez volt a gond, mert úgy látszik ott az a hozzáállás, hogy "ha nem elég határozott fellépésű, akkor hadd várjon szegény bolond. Nem ráér?"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!