A Telekomnál ekkora zűrzavar uralkodik?
Webshopon keresztül vettem egy drága telefont, 2 év hűségidős előfizetéssel, visszaigazolták, rendben, telefonon is hívtak, rendben, mehetek a kiválasztott T-Pontba átvenni a készüléket és aláírni az új szerződést. Ott viszont közölték, hogy mégsem, nem adhatják ki a telefont, mert a kiválasztott díjcsomag már nem létezik, nem is értik, a webshop miért vesz fel rá rendelést, ők nem tudnak mit csinálni, telefonálgassam vagy levelezgessem le én velük, hogy minél előbb töröljék a rendelésemet, majd rendeljek újra más - természetesen e-számlás- díjcsomagra.
Ez egy ekkora idióta cég?
Oh öcsém, én lemondtam a netemet, mert újabbat, jobbat köttetem be, új iptv stb., lemondtam a régit. Első hónapban minden oks volt, most duplán kiküldtek mindent.
8500 helyett 17000. Fel is hívtam őket, ők nem tudják mi történt, látják, hogy lemondtam és visszaküldtem a régi iptv boxot, majd a számla osztályra tovább küldik a panaszt.
Na?
Csak én meg vagyok lőve nálunk ebben a házban csak ők szolgáltatnak netet.
A Telekom egy ilyen cég. Teljesen mindegy mit rendelsz, mire fizetsz elő, sosem azt kapod.
Nekem egyszer kiküldtek 45 rongyról számlát, az sem volt rajta hogy miről van szó. Hagytam a francba.
Egy hónap múlva hívogattak, mondtam hogy prezentálják az aláírásomat, mit is rendeltem meg. Erre megszűnt a követelőzés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!