Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik az adatátvit...

Atomati kérdése:

Miért nem működik az adatátvitel frissen vásárolt telenoros LUMIA 520 telefonnál?

Figyelt kérdés

Frissen vásárolt készülék. Alapban telenoros variant, mert a mobil adatátvitel hozzáférési pontja beállítva, ahogy az a telenornál meg van írva.

Mobil adatátvitel bekapcsolva. 3g meg nem működik.

Wifin letöltöttem egy connectivity shortcut-ot, amiben a mobil adatátvitelnél azt látom, hogy letiltva.

Sajnos nem lehet törölni hozzáférési pontot, és újra hozzáadni. Kérdezem a hozzáértő kollegákat, hogy itt csak a hardreset segíthet, vagy van egyéb trükk?



2014. jún. 2. 21:09
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!