Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A t-mobilban kérhetek új...

A t-mobilban kérhetek új készüléket ha visszatérő hibával viszem vissza a készüléket biztositással?

Figyelt kérdés
novemberben vásárolt s advance-m már volt szervizben lefagyásos kikapcsolós hibával,amit egy szoftver frissitéssel próbáltak orvosolni.azóta is ugyan olyan,hivás közben lefagy,nem tudom felvenni,vagy ha felveszem se kép se hang...percekig nem válaszolnak a programok,vagy 10mp-es kikapcsolásra sem reagál,csak aksi kivételre.
2014. máj. 20. 20:29
 1/1 anonim ***** válasza:

Ezt már ki kell cserélniük!

Mond nekik is hogy ennyire használhatattlan!

2014. máj. 20. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!