A t-mobilban kérhetek új készüléket ha visszatérő hibával viszem vissza a készüléket biztositással?
Figyelt kérdés
novemberben vásárolt s advance-m már volt szervizben lefagyásos kikapcsolós hibával,amit egy szoftver frissitéssel próbáltak orvosolni.azóta is ugyan olyan,hivás közben lefagy,nem tudom felvenni,vagy ha felveszem se kép se hang...percekig nem válaszolnak a programok,vagy 10mp-es kikapcsolásra sem reagál,csak aksi kivételre.2014. máj. 20. 20:29
1/1 anonim válasza:
Ezt már ki kell cserélniük!
Mond nekik is hogy ennyire használhatattlan!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!