Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A szolgáltatómban, az alkalmaz...

A szolgáltatómban, az alkalmazásban, vagy a telefonomban keressem a hibát?

Figyelt kérdés

VitaMAX Prémium Perc&Net feltöltőkártyás vodafone csomagban vagyok, amihez jár 1GB internet. Nos ha ezzel internetezek, igazából príma, gyors, tudok vele netezni. (kiv. youtube videókat nem tölti be.) És az a helyzet hogy a facebook messengerben nem küldi el az üzenetet, helyette csatlakozik meg vár a hálózatra, majd kiírja, hogy nem sikerült csatlakozni.


Ha otthon wifi-re csatlakozok, ott működik, semmi probléma. Na de ha böngészőben nyitom meg a facebookot, akkor tudok másnak üzenetet küldeni.


Felhívtam a tudakozót, elmondtam a problémát, azt mondták, hogy az alkalmazásban lehet a hiba.


Később szükségem lett a Viber-re, és ott is ugyanezt produkálta, mint facebook messengernél. Mobilnettel nem küldi el az üzenetet, wifi-n keresztül otthoni nettel mint a villám.


Hol lehet a hiba? Talán a telefonomba?



2014. ápr. 19. 19:49
 1/1 Emberek ***** válasza:
A viber, facebook probléma valószínű, hogy a szolgáltató korlátozza a VoIP csevegést, hívásokat, ezért nem megy el az üzenet, de hogy a YT videó miért akad
2014. ápr. 19. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!