Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Sony Xperia L telefonomat...

Sony Xperia L telefonomat harmadjára viszem viszem T-Mobilba szervizbe, lehet új készüléket kérni vagy hasonló ár konstrukciójút? A többi lent!

Figyelt kérdés
2013 augusztusában vettem a telefont,akkor vissza vittem mert mindig lefagyott..stb, akkor elküldték szervízbe,jó lett, utána 2014 januárjában hívások után mindig fekete maradt a kijelző,és ismét "meghülyült a telefonom,akkor vissza vittem ismét szervízbe,akkor Proxy Sensor csere volt vagy mi...most ismét nem jó a telefon,mert lefagy,automatikusan rezgőre állítja magát,a gombok alul eltűnnek,van mikor a másik fél nem hal engemet,illetve múltkor éjszakázás utána aludtam,párom hívni akart engemet,de nem volta elérhető és valami olyasmi smst kapott"tőlem" hogy most nem vagyok elérhető,hívjál később... de én ilyet nem küldtem,mert aludtam. Van valami jogszabály errre az esetre,hogy ha 3 jára viszem vissza a telefont akkor adjanak egy újat,vagy más telefonra lecserélni ugyan olyan előfizetésesre ? A rom a legújabb,de próbáltam régebbivel,azzal is ugyan azt csinálja, csináltam teljes rendszer visszaállítást és úgy tettem fel a romot de ugyan az ..
2014. ápr. 15. 09:59
 1/1 anonim válasza:

Már lassan 10 éve megszüntettek azt a törvényt ami arra vonatkozott hogy harmadik szervizelés után köteles cserélni.

Szóval a válasz az, hogy nem fogják cserélni

2014. ápr. 15. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!