Tavaly nyáron vettem egy telefont az ujgsm-től. Tegnap óta nem tudok vele hívni, de a PIN kódot kéri a telefon. Semmilyen hálózatot nem lát. Egy összegben fizettem ki a telefont, szóval mi oknál fogva tilthatták volna le?
Figyelt kérdés
2014. ápr. 6. 10:55
1/6 anonim válasza:
1. ha le lenne tiltva, akkor nem a pinkódot kérné(illetve kérné, de elfogadná)
2. újgsm nem tilt le semmit, esetleg ha egy olyan telefont vettél, ami előzőleg lopott volt. bár akkor nem majdnem 1 év után lenne letiltva.
szóval így végül valami hardveres gondja lehet a telefonnak, de esetleg ha még nem próbáltál, egy gyári visszaállítást megtehetnél.
2/6 anonim válasza:
Miért nem az ujgsm-et kérdezed?
Amúgy lehet hiteles volt vagy előfizetéses hűséges, ugyan hülyén néz, ki hogy eddig fizették a tudtod nélkül, most meg már nem fizetik, így lehet tiltva.
3/6 A kérdező kommentje:
Elfogadja a PIN kódot.
4.0.4 -nél is csináltam gyári beállítások visszaállítását és úgyse volt jó. Visszaraktam rá a 2.3.7-et de azzal sem jó.
2014. ápr. 6. 11:12
4/6 anonim válasza:
Szerintem inkább a sim kártyáddal lehet baj, esetleg a készülékkel. Próbáld ki másik kártyával, hátha.
5/6 A kérdező kommentje:
Kipróbáltam 2db T-Mobileos kártyával , valamint egy Telenorossal. A kártyák más telefonban rendesen működnek
2014. ápr. 6. 15:43
6/6 anonim válasza:
Ha új telót vettél, még kell legyen rá garancia. Élj vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!