IPhone 5S garancia, ha problémám van hova vigyem mit csináljak?
Figyelt kérdés
Új vagyok az apple világában és a hivatalos honlapról rendeltem a telefont, és ha gomb hiba van vagy szoftveres akkor hova kell vigyem vagy küldjem a telefont?2014. márc. 14. 12:30
1/3 anonim válasza:
Szoftveresen elég leresetelni hátha megoldja iphone 5s hard reset
vagy az itunes-szal DFU -t csinálni, szoftverét újrarakni.
Szerviz meg a gari papíron van.
2/3 anonim válasza:
például beviheted pesten egyik iStyle-ba, ők is intézik, de ha az Apple supportot felhívod, ők is segítenek: 06 80 983 824
3/3 anonim válasza:
Garancia attól függ, honnan származik.
Telekom? Akkor hozzájuk.
EU? Nagy valószínűséggel iStyle segít.
Egyéb? Akkor nincs garanciád. Megpróbálhatod visszavinni a vásárlás helyére, és ha szerencséd van, segítenek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!