Valaki segítene?

Figyelt kérdés

A múltkor előfizettem a Vodafone-nál 1GB-os mobilinternetre feltöltőkártyásként. Amikor elhasználtam a díjcsomagban foglalt adatmennyiséget, nem tudtam tovább internetezni, pedig azt írták, ha elfogy az internetem lelassítják, de ez nem történt meg. Talán a készülékemmel van a baj? (iPhone 5)

A válszokat köszönöm



2014. jan. 18. 11:27
 1/1 anonim ***** válasza:
Mi lenne, ha a szolgáltatótól kérdeznéd meg?
2014. jan. 18. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!