Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kártyafüggetlen Samsung...

Kártyafüggetlen Samsung galaxy S4 mini (rendszertelen időközönként), nem kapcsolódik a mobilinternethez és nem lehet se hívást indítani, se fogadni, de azt írja ki, hogy minden rendben van. Ötletek?

Figyelt kérdés

Fél éves kártyafüggetlen Samsung galaxy S4 minit, elősször Telenoros kártyával (hibátlan működés), majd most Vodafone-os kártyával használok. A váltás óta(rendszertelen időközönként), nem kapcsolódik a mobilinternethez és nem lehet se hívást indítani, se fogadni. Aki hív, annak kikapcsoltat jelez, ha hívni próbálok akkor nem cseng ki, de meg sem mukkan.

Megoldásom: KI/BE kapcsolás, vagy repülő üzemmód KI/BE kapcsolása. Hálózati beállításoknál már mindent kipróbáltam, "csak GSM" mód sem segít.

Eléggé idegesítő, mert sosem tudom, hogy mikor nem működik a telefonom éppen.

Ötletek?



2014. jan. 9. 13:01
 1/1 anonim ***** válasza:
Első tipp factory reset. Ha az után sem jobb, akkor regisztrálsz a Samsung oldalán és a garancia futár házhoz jön. Elviszik 2-3 napra a telefont és visszahozzák.
2014. jan. 9. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!