Lehet ilyet csinálni? (többi lent)
Figyelt kérdés
Szeptemberben vásároltam a Telenor-nál egy Telenor Smart Touch Pro készüléket. Most megy másodjára szervizbe, mert rettenetesen lassú, netből kidob, az alkalmazások leállnak, a billentyűzet megkergül meg ilyenek. Hiába küldtem garanciásan szervizbe 3 hét után megint kezdődött minden előröl. Azon gondolkodtam, hogy lehet-e olyat kérni, hogy kicseréljék, esetleg egy másik típusra? Azt tudom, hogy kötelesek kicserélni, ha használhatatlan, de mi minősül annak, mert nem azért vettem 40.000 ft-s telefont hogy csak telefonálni tudjak rajta...2014. jan. 7. 21:27
1/6 anonim válasza:
Hiába cserélik ki másikra. Ez a telefon egy kalap szar.
2/6 A kérdező kommentje:
de másikra pl samsung vagy lg kicserélnék?
2014. jan. 7. 21:33
4/6 anonim válasza:
ha nem javítható, akkor a pénzedet vissza kell adják...ha megkaptad, akkor meg vegyél belőle egy normáls kártyafüggetlen telefont!
5/6 anonim válasza:
Ha nem javìthatò, akkor kicserélik, tìpusazonosan. Harmadik alkalommal màr kérheted. Ha nem cserèlik, hanem továbbra is javìtgatják, akkor kèrj tanácsot fogyasztóvèdelemtől.
6/6 anonim válasza:
nemfogják cserélni...rádfogják h nem rendeltetés szerűen hqsználod azt ennyi :( am 5-ödik szervizelés után kotelesek cserélni...személyes tapasztalat :( :) sajnos
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!