Hol van a Huawei Ascend Y300 kézikönyve?
Elárulom, fent van a telefonon. Csak meg kell találni ugyebár, ami egy okos-telefont sosem látott embernek nem is annyira egyszerű.
Magam is mire megtaláltam, a különböző frissítések (pl. időjárás-jelentés), egyéb adatforgalmak (na jó, bevallom egy "girhes macskát" letöltöttem - aranyos)következtében el is tékozoltam mintegy 65MB!!!-ot. (hatvanöt megabájt!)
Mivel efféle adatforgalomra csak a gyakorlatban teljesen használhatatlan - és automatikusan járó - Mobil Online Start csomagom volt (használat esetén napi 299-Ft + 1MB!!!! ingyenes adatforgalom,minden további 0,1MB!!!! 4,9-Ft) így ez a kis (inkább mikro) netezésem kb. 3500-4000 Forintomba fog kerülni. :-(
65MB 4000-Ft
Szóval ha időben ki tudom kapcsolni az adatforgalmat (már megtörtént)ez nem történik meg.
A telefon kézikönyve, mint említettem nem a dobozban, hanem a telefonra telepítve létezett csak.
Érdemes ezzel fogyasztóvédelemhez fordulni? Vagy nyeljem le a békát? Fogjam fel tanulópénznek?
Ez volt a tanulópénz, ugye te sem gondoltad komolyan hogy ingyenes a net ?!Ha felhívsz valakit az sem ingyenes meg az sms sem, az is pénzbe kerül.
Olvstam több 100ezres számlákról is szóval nem kell izgulj.
A kézikönyv ezt nyilván tartalmazta, csak te nem olvastad elég figyelmesen.
Több éve amúgy volt egy elég naghy cirkusz a netstart miatt de még mindig autómatikusan aktiválódik.
Amúgy beállítások, mobilhálózat, ott kell valahol legyen az adatforgalom is.
Mindkét válasz nagyon hasznos volt. Köszönöm az együttérzéseteket.
Engedjetek meg azonban egy kis építő jellegű kritikát (épp csak annyit, amit én kaptam tőletek).
#1 "A kézikönyv ezt nyilván tartalmazta, csak te nem olvastad elég figyelmesen." - te nem olvastad el figyelmesen a kérdést. Ugyanis NEM VOLT KÉZIKÖNYV! (bocs, csak azért mondtam hangosan, hogy mindenki értse)
A telefonon volt egy PDF fájl, amit mire megtaláltam, már megtörtént a baj.
Köszönöm, hogy tájékoztatsz, hogy hol találom az adatforgalmat, de erről is írtam a kérdés kifejtésénél ("Szóval ha időben ki tudom kapcsolni az adatforgalmat (már megtörtént)ez nem történik meg.") , csak "te nem olvastad elég figyelmesen".
#2 Kedves Zoligyerek! Valakit csak érdekelt a problémám, mert ketten is idejöttek gyakorlatilag kárörvendeni...
A szolgáltató már lepattintott. :)
Tisztában vagyok vele, hogy egy okos-telefonhoz szükséges a NET kapcsolat, de az WIFI-vel is megoldható, nem kell külön tejelni a szolgáltatónak havonta. (Ezek szerint mégis?:(
A Mobil Online Start szolgáltatást nem rendeltem meg, azt automatikusan adták. A reklám szerint "azoknak ajánljuk, akiknek csak alkalmanként, havonta egyszer-egyszer van szükségük a mobiljukon internetre, illetve szeretnék kipróbálni a mobilon netezést." Na ez milyen sz@r duma. )
Az ész nélküli netezés egész pontosan 66,53 MB. Ezért kell majd sacc/kb 4000-Ft-ot perkálnom. (Remélem nem többet...)
A kézikönyvhöz meg azért van köze, mert ha lett volna lehetőségem a telefon használatbavétele ELŐTT elolvasni, esetleg arra is lett volna esély, hogy kikapcsolom az adatforgalmat. Ahogy ez azóta meg is történt.
Amúgy amikor rájöttem, hogy itt bizony lejött némi adat nem estem kétségbe - gondoltam pár száz forint nem a világ...
Köszi, hogy feltetted ezt a kérdést és leírtad. Agybajt kaptam, hogy nincs használati-rá is kérdezek a fogyasztóvédelmi fórumon, hogy ez így rendben van-e.
Nekem a boltban csak annyit mondtak, hogy vagy a telefonon van, vagy a neten. Hát köszi...ráadásul az oldalon, ahol a quick start szerint a használatinak kellene lennie, vagy nem létezik, vagy magyar nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!