Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Androidos telefonomon 5...

Androidos telefonomon 5 percenként a köv. Hibabablak ugrik fel: "Hiba történt a hangüzenet letöltése közben. Próbálja újra. " Hogyan lehet ezt kiiktatni?

Figyelt kérdés
2013. dec. 19. 15:33
 1/1 nmoric válasza:

Én is és jópár ismerősöm ezzel kűzdött, de fel a fejjel, van megoldás!


A hibát a viber okozza, és több hónapnyi szenvedés után rájöttem a megoldásra:


a vibert elindítva bárhol, akár egy beszélgetésen belül, akár a kapcsolatok alatt nyomjunk rá a saját fotónkra ("ÖN"), ezzel elindul a "beállítások & adatvédelem" menü. Válasszuk ki a "beállítások" almenüt. Ezen belül "média", majd "hangüzenetek törlése".


Jelöljük ki, hogy a régi hangüzeneteket automatikusan törölje.


Egyet visszalépve a "hívások és üzenetek" alatt az üzenetnaplót is törölhetjük, de ez nem tartozik szorosan ide, mert a problémát a hangüzenetek okozták.



És kész is, vége a többhónapos szenvedésnek, nem lép ki böngészés közben, újra szép az élet.

2014. aug. 18. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!