Androidban valóban ilyen gyenge minőségű a socket kapcsolat?
Androidra készítek játékot, és most nekiáltam egy multiplayer játéknak, de valamilyen indokból bazira sokat szaggat, teljesen véletlen szerűen megáll az átvitel.
Most akkor androidban ilyen gyenge a vétel WiFi-ben vagy valamilyen más indokból akadozik, vagy csak én használok rossz megoldást?
Tablet: Kínai szar: (M-tech aTab 9.7 IPS) Android 4.0.4
Rooter: TP-Link TL-MR3020
Technológia: Free-Pascal-ból a sockets unit segítségével arm-linux-ra Android NDK(\android-ndk-r8e\toolchains\arm-linux-androideabi-4.4.3\ stb.)-n keresztül készül egy .so, azt ADT-ben a main activity-ben beloadoljuk, és voila.
Socket: sima TCP/IP kapcsolat, egy fajta csomaggal, a szerver Windows XP 32bit-en fut.
Elvileg nincs folyamatos (megállás nélküli, nem megszakított) kapcsolat, ezért szakadozik,
mert itt az aksi kímélése a lényeg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!