S. O. S. ebben az esetben mit tudok csinálni? (többi lent)
T-mobile-nak cserélnie kellene a telefonomat, mert rossz.
Nem garanciában, bár még az is van rá, hanem mert fizetem a biztosítást. A biztosítóval elrendeztem a dolgot, bele is kell fizetnem önrészt a cserébe.
Budapestre kellett mennem, mert legközelebb csak ott van szerviz. Az egész várost körbe kellett járnom, mert egyik üzletben sem volt ilyen telefon (Sony P), mert hogy kifutó termék. Az egyik helyen megrendelték, ennek már 2 hete, és nem is jelentkeznek.
Mit tudok tenni? Ha azonnal nem tudnak adni ugyanilyet, nem lenne kötelességük kicserélni másmilyenre ugyanebben az árban?
Köszönöm, igazad van!
Csak annyi oldal, és olyan apró betűs, hogy nem foglalkoztam vele, de benne van minden!
A bejelentéstől számítva max. 15 napon belül ki kellett volna cserélniük.
Ha van az üzletben ugyanolyan készülék, akkor arra, ha nincs, választhatok hogy átmegyek másik üzletbe, vagy helyben választok helyette másik telefont, közel azonos árba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!