T-Mobilnál hogyan működik a készülékcsere hibás készülék miatt?
Figyelt kérdés
Van egy telefonom most lesz egy éves, de már sokadjára van szervizben, nem nagyon lehet használni pl.: random kikapcsol, nem jelzi a hívást stb. Szerintetek van e rá esély, hogy beszámítsák azt, amit eddig befizettem és egy új készüléket válasszak? Mert ezzel nagyon befürödtem2013. nov. 18. 17:06
1/3 A kérdező kommentje:
azt elfelejtettem mondani, hogy garancia és biztosítás is van a telefonon
2013. nov. 18. 17:07
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hát hibás és még van rá garancia akkor ki kell cserélniük. gondolom én. de am ha felhívod őket megmondják neked pontosan.
3/3 A kérdező kommentje:
voltam bent csak azt mondták, hogy megjavítják csak ugye hiába "javítják" nem sikerül nekik, gondolom ott nincs egy napjuk arra, hogy előjöjjön mert rendszerint naponta 1-2 szer kikapcsol magától, így nem lehet használni én meg nem tudom mit is tegyek...
2013. nov. 19. 11:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!