Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Egy USA-ban vásárolt és oda...

Egy USA-ban vásárolt és oda szóló garanciás Google Nexus mobil esetében van mód a garancia érvényesítésére itthon?

Figyelt kérdés
2013. nov. 18. 13:23
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

"A kérdező kommentje:


komplett idióták mi a f***nak írnak ide?

hm?

elnézted a házszámot. almát keversz nem körtével, hanem kukoricával.

részeg vagy?


Buudapest Apple store.."


Elmondom hogy jöhet ide az alma.

Pl. nekem egy Sony készülékem volt Kanadából.

A gari utolsó hetében elromlott.

Elkapott a pánik, telefonálgatni kezdtem. A Sony Magyarország megkeresésekor kiderült, hogy a nevük ugyan Sony, de ezen kívül semmi összefüggés a kanadai céggel. Telefon kanadába, az üzlet megszűnt ahol vettem. Telefon a Sonynak, nagyon rendesek volta, mondták postázzam el és megoldják. Gyors fejszámolás után benyögtem hogy a posta kb annyiba fájna mintha másikat vennék. A vonal másik végén itt is szünet következett, kérték küldjek emailt és minden papírt ami megvan beszkennelve. Megtettem, izgatottan vártam.

Pár óra múlva jött a válasz.

Bejelentését rögzítettük, ami csatolt adatok alapján a garanciaidőn belül érkezett. Kérjük vegye fel a lakóhelye környezetében lévő Sony szerződött szervizpartnerrel a kapcsolatot, kérjen a javításról árajánlatot, azt továbbítsa részünkre. Mérlegelve a javítás gazdaságosságát, eldöntjük hogy javítás vagy egy cserekészülék eljuttatása lesz a megoldás.

Ez igazán jó hír volt, némi kérdezősködés után találtam egy szervizt ahol ugyan Videoton tábla volt kirakva, de Sony partnerként könyvelték őket.

Megmutattam mim van és árajánlat kellene papíron, pecséttel. Kinevettek.

Hazamentem, emileztem egyet a Sonynak, pár óra múlva jött a válasz hogy sajnos nem rajtuk múlik. Annyit tehetnek, hogy kérjem a szervizt, hívja fel őket telefonon.

Na itt gondoltam hogy vége.

De visszamentem a szervízbe és egy hirtelen ötlettől vezérelve megkérdeztem hogy mégis mennyi lenne. Mivel elég barátságos árat mondtak, meg is kértem a javítást. A szervizből kapott papírt emileztem a Sonynak, a válasz pozitív volt. Amint a javítás kész és kifizettem, küldjem nekik a számla másolatát a bankszámla számommal és visszakapom a pénzt, hiszen ők a szerviznek nem utalhatnak csak nekem.

A szerviz egy hét múlva szólt hogy kész, átvehetem. Tényleg jó lett, kifizettem, email a Sonynak, válaszoltak szokás szerint egy kis idő múlva hogy megkaptam-e a pénzt?

Lekérdeztem a számlám, tényleg volt egy utalás, ami a dollár váltási árfolyamot is belekalkulálva pont a javításra kifizetett összeggel egyezett forintban.

Ezúton is emelem kalapom a Sony Canada ügyfélszolgálati ügyintézése előtt.


Ha gondolod, szívesen segítek neked is, első lépésben a készülék pontos típusa kell, nagy segítség ha tudod melyik államban lett vásárolva, esetleg pontos dátuma is. Ha nem, akkor a készülék sorozatszáma alapján utána lehet nézni az Asusnál szerintem.


De az adatokat ne ide, privátba írd.

2013. dec. 21. 05:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!