Telenor. Csak engem nem szeretnek?
Hétfőn rendeltem a Telenortól (vagyis pontosabban a djuice-tól) egy telefont. Csütörtököt jelöltem meg kiszállítás napjának, 13:00 és 17:00 között. vártuk, de nem jött a futár. Felhívtuk a Telenort kétszer is, és egyik alkalommal sem tudtak többet mondani, mint ami a visszaigazoló levélben van. Ma is vártuk, hátha mégiscsak küldik, viszont eddig semmi híre. A visszaigazoló levélben lévő státusz ugyanaz: Kiszállítás/teljesítés alatt.
De akkor hol van? Lehet, hogy én vagyok a türelmetlen, de aggasztó, hogy semmi hír róla.
Mással is történt már ilyen? Vagy ilyenkor mit csináljak? Arra is gondoltam, hogy talán nincs készleten telefon, de... akkor legalább küldhetnének valami értesítést.
Délelőtt otthon voltatok?
Nem rendeltem tőlük telefont de valamiért ahol mi lakunk csak délelőtt érnek ide a futárok, egyszer délutánra kértem és délelőtt jött.
Ha nincs semmi válasz esetleg menj be hozzájuk személyesen és úgy érdeklődj.
Én is hatodikán (csütörtök) rendeltem és írták hogy hétfőre (tizedike) jön... azóta átírták holnapra, ma nézem, már szerda (19-e) , aggódok. Facebook-on megérdeklődtem, ott azt írták utánanéznek, várjak türelemmel. Ez egy órája történt, gondolom legkorábban holnap délelőtt kapok választ (amit este olvasok el, mert suli után megyek dolgozni) .
Szóval nyugi, ez nem kivételezés :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!