Ilyenkor mit lehet tenni?
A férjemnek van egy Telenor-os okostelefonja. Két napja bedöglött, valószínű szoftver hiba, csak az android jelenik meg, se kép, se hang.
Ma bevitte az egyik üzletbe, mert még garis. De mivel meg van repedve a kijelző (valamikor a nyáron, a zsebében megrepedt), közölték,hogy nem küldik így szervízbe, mert összefügghet a két hiba.
Kérdezte a férjem,hogy hol van ez leírva. Mondták,hogy elvileg a jótállási jegyen. Megnéztem, ott az van,hogy el kell küldeniük, max.,ha a két hiba összefügg, akkor ránk háríthatják a szervíz díját.
Viszont van egy Vodafone boltos barátnőm, aki szerint a szervíz úgy is azt hozza ki,hogy összefügg a kettő.
Ilyenkor el lehet vinni valami független szervízhez? Mert tényleg kizártnak tartom,hogy egy több hónappal ezelőtti repedés miatt most menjen tönkre a szoftver!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!