Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a telefonom baja? Kicserélnék?

Mi a telefonom baja? Kicserélnék?

Figyelt kérdés

Nemrég azaz egy hete vettem egy zte blade g okostelefont a telenornál (telenor smart touch pro) és van pár hiba amivel nemtudom mit kezdjek...


-újraindul párszor napi 3x-5x

-játék közben beforrósodik a kameránál hátul ha meg töltőn van és használom akkor is forró lesz.

-képernyőn van egy apró pixelhiba de alig látszik kb. 8 kis tűhegynyi fekete pötty egymás mellett fehér képernyőnél látszik leginkább de zavar...

A játékokat se nagyon viszi felmelegszik és kilépeget.

Fontolgatom hogy visszavigyem e...

Amúgy tetszik a teló csak nemtom minden modell ilyen e vagy csak néhány mert másnak is van hasonló gondja olvastam. Ez az első okostelefonon úgyhogy nemnagyon van tapasztalatom de gondolom nem normális.

Mi a véleményetek mit csináljak?



2013. nov. 1. 07:07
 1/6 anonim válasza:
100%
Igen, vidd. Kicserélik
2013. nov. 1. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Vidd vissza. A képernyő-s dolog az hardverhiba. Kötelezőek kijelzőt, vagy a teljes telót cserélni. De mivel így forrósodik azt is mondd és akkor kicserélik a teljeset
2013. nov. 3. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

azt mondták 4 hét a szervíz míg visszakapom és nem adnak cseretelefont ez mekkora röhej nem elég hogy sz@r telefont adnak még én szívjam meg...

azt írják sokan hogy az ő ilyen telója is forrósodik de akkor mit tegyek ha eleve ilyen a telefon átvertnek érzem magam a tájékoztatóba legalább azt is írják bele ha már a nagyrésze sz@r ebből a mofellből...

2013. nov. 13. 21:38
 4/6 anonim válasza:
Nekem is ZTE Blade G telefonom van. Karácsonyra kaptam a szüleimtől. Két hét után vittem vissza, mert elég sokat szarakodott (újraindult, forrósodott, kilépett az alkalmazásokból, stb..). Három-négy szervizelést követően már egész jól működött. Két-három hónapot használhattam is egyhuzamban, de mostanában megint szarakodik. Viszont mikor beadtam szervizbe, akkor sem csináltak neki túl sokat. Szoftverfrissítés, és annyi. De most legközelebb már a Telenornak fogok írni, hogy nagyon aranyosak, de elegem van és készülék cserét szeretnék. :)Imádom ezt a telefont, de ennyi bajjal és szervízzel lehetetlen egy huzamosabb ideig normálisan használni. Sajnos. :\
2014. jún. 3. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Ja, és sosem cserélték ki, mindig ugyan azt a készüléket kaptam vissza. ^^'

(Utolsó voltam)

2014. jún. 3. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
azota az enyem is megjarta a szervizet de csak rosszabb lett...
2014. aug. 6. 08:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!