Megszünt a garancia mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Decemberben vásárolt s advance készülék a t-mobilnál bizotsitásal. Májusban le eset a 2. emeletről semmi probléma ugye bár ott a biztosítás cseréltek kijelzőt de többször el mondtam hogy szeretném hogy az egészet cseréjék mert még is magasról eset le és mondták hogy be vizsgálták mikroszkóppal. Kb egy hónapja elöjöt hogy nincs tér erőm be vittem és javitóták illetve sim olvasót cserélték. De vissza kaptam és ugyan az a hiba jelenség. És közölték mivel biztositásal szét lett szedve ezáltal meg szűnt a garancia rajta. Ilyenkor mi a tehendö?2013. okt. 16. 17:07
1/1 anonim válasza:
ha valami probléma van vele elviszed valahova és zsebből fizeted mivel megszűnt a garancia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!