Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan kell divatossá tenni...

Hogyan kell divatossá tenni egy telefont? Az Apple hogy érte el, hogy az Ő telefonja a leghíresebb, trendibb legyen?

Figyelt kérdés

Mindenki ismeri az iPhonet.

Jó, lehet, egy Afrikai azt se tudná miről vban szó, de Magyarországon, Amerikában, és Európában biztos lehetünk benne, hogy aki nincs elzárkózva a társadalomtól, és 10 éven felül van meg az tudni fogja mi az az iPhone.

Hogy érte el az Apple, hogy az Ő terméke legyen az egyik leghíresebb telefon a világon?

Hogy promózta be magát a piacra? Hogy érte el, hogy már egy társadalmi színvonalat képvisel a terméke?



2013. okt. 13. 16:57
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
80%

#10: itt kettőnk közül te vagy az, akinek sok midnenről nincs fogalma. Vajon én, meg egy csomóan a korosztályomból, akik jócskán 2007 előtt voltunk tinik, vajon honnan tudtunk az Apple Macintoshról? Még csak azt se foghatod rám, hogy kocka lennék, akkoriban még gépem se volt. Mégis tudtam, mi az az Apple. Meg ha megemlítettem valakinek, aki egy kicsit otthon volt az informatika világában, nem a Jonatán almára gondolt, hanem tudta, hogy mi az az Apple.

Attól, mert nem futkározott midnenki Apple cuccokkal, még nem jelenti azt, hogy ismeretlen lett volna.

Azért, mert te már bocs, tájékozatlan voltál, még nem kell magadból kiindulva általánosítani.

2013. okt. 20. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
25%

Én is hallottam már 2007-ben az apple-ről, sőt már 2005 előtt is. 2007-ben már rég túl voltam a tini koromon, sőt. Valamint egyáltaán nem voltam tájékozatlan (ha nem menne a szövegértés), de attól még maga az Apple mint márkanév ismerete Mo-n a béka segge alatt volt.

Ezt a cégek forgalmi adatai is jól mutatják. 2007 óta az Apple cuccokat forgalmazó cégek forgalma minimum megháromszorozódott és jóval több helyen kapni ilyen termékeket.

2007-ben kb csak az APR-ekben lehetett Apple cuccokat venni, ma meg már szinte a sarki ABC-ben is.

Jól emlékszem amikor én kerestem, hogy hol vegyek gépet, akkor itt vidéken szinte nem is lehetett venni, amit meg találtam ott kb 20%-kal többe került.


Szóval elég nagy különbség van az között ami 2007-ben volt és ma van. Ég és föld az Apple márka ismerete ma a 2007-es viszonyokhoz képest.


Tehát nem csak azért lett sikeres az iPhone (főleg nem azért), mert az Apple készítette, hanem pont azért mert olyat adott amit a többi telefon nem. A legtöbb vásárló azt sem tudta, hogy ki a gyártó és van aki azt hiszi, hogy az iPhone maga a márkanév, mint mondjuk a Sony, vagy Samsung.

2013. okt. 20. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
55%

Csak tudod, egyrészt attól, hogy nem volt ANNYIRA ismert, még ismert volt. Szóval volt azért egy stabil alap, amire lehetett építeni.

Másrészt: nem mi, magyarok tettük trendivé. Elég, ha Amerikában az lett, onnan meg már csak egy ugrás, hogy a divat átterjedjen ide is. Azt meg azért csak nem akarod bemesélni, hogy az USA-ban senki nem ismerte az Apple-t.

2013. okt. 20. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
25%

Igen az USA-ban ismert volt, de ezt már kitárgyaltuk.

De ott sem csak azért lett annyira sikeres, mert Apple volt. Hiába akarod ezt bemagyarázni. Ha sz0r lett volna, akkor nem vették volna. Ahogy az 5c-t sem veszik hiába Apple. Vagy a többi bukott Apple terméket sem. Nem válik minden "arannyá" azért, mert az Apple készíti.

Ott volt a Nokia az is remek telefonokat gyártott és az egész világon ismert volt sokkal jobban, mint az Apple. Most meg hová jutott, hiába a jó készülék nem léptek időben és megvette az MS.

Az okostelefonokban 2007-ben nem azt nyújotta, mint az iPhone. Hiába tudott az N97 olyan sokat, attól még lassú, lagos és bugos volt.


Fel kéne fogni, hogy nem azért veszi az emberek nagy része az iPhone, mert az divatcucc és nem azért, mert azt az Apple gyártja.

2013. okt. 20. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
55%

Neked kéne már felfogni amiket mondok. Látom, mind a logikád, mind a szövegértésed a béka popsija alatt van. Emellett az, hogy a marketing érzéked is a födlet veri, már nem meglepő, kedves 50%-os.

Mikor kerül már bele a buksidba, hogy igen is köze volt hozzá, hogy egy addig menőnek számító vállalat készítette el?

Mielőtt megint kötekedsz meg értetlenkedsz, el is magyarázom: ezzel nem azt mondom, hogy az iPhone amúgy sz'r (mert valamiért betegesen ezt képzeled a mondataim közé, nem tudom, ez valami rögeszme lehet nálad), hanem azt, hogy bizony a márkanév sokat lendített azon, hogy a mai státuszát elnyerje.


Tanuld már meg értelmezni, amit világosan, magyar nyelven eléd raknak! Te mindenbe valamit beleképzelsz, amit egyébként marhára nem mondtam. Nem akartam, hogy ez személyeskedésbe menjen át, de ahol te minden egyes mondatom mögé olyanokat látsz, amiket nem mondtam, meg még a kákán is a csomót keresed, akkor sajnos kénytelen vagyok.

Szóval megkérlek szépen, ne tulajdoníts nekem olyan kijelentéseket, amiket nem mondtam!

De tudod, mit? Idézd vissza, lehetőleg szövegkörnyezettel együtt, hogy hol hangzik el tőlem az, hogy az iPhone szаr! Mert tudomásom szerint sehol nem írtam le. Szóval olyasmikkel ne érvelj, ami csak a képzeletedben létezik!

2013. okt. 20. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

Az én szövegértésemmel van a gond?? LOL


Képes vagy felfogni a " nem csak azért" kifejezés jelentését???

Azt sem állítottam, hogy szerinted az iPhone sz0r lenne. Ne forgasd ki a szavaimat!! Tehát, hogy téged idézzelek.

"Szóval megkérlek szépen, ne tulajdoníts nekem olyan kijelentéseket, amiket nem mondtam!"

De tudod, mit? Idézd vissza, lehetőleg szövegkörnyezettel együtt, hogy hol hangzik el tőlem az, hogy azt gondolom, hogy szerinted az iPhone szаr!


"Mikor kerül már bele a buksidba, hogy igen is köze volt hozzá, hogy egy addig menőnek számító vállalat készítette el?"

Állítottam én, hogy nem volt köze hozzá? Nem, de úgy látszik a szövegértés neked nem az erősséged. De nem azt jelenti, hogy csak azért lett ennyire elterjedt, mert az Apple gyártotta. Ha nem vagy képes felfogni, hogy ez mit jelent, akkor csak sajnálni tudlak.


A marketingről meg annyit, hogy jelenleg is azzal foglalkozom. Tehát ha valaki, akkor én lehet, hogy jobban értek hozzá.

2013. okt. 20. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
55%
Bocs, de befejeztem, kedves 50%-os marketingszakember! Nem érdemes olyannal vitázni, akivel érdemben nem lehet.
2013. okt. 20. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Ja, mint ahogy azzal sem aki nem tudja felfogni azt, hogy mi a különbség a "nem csak azért" és az között, hogy "csak azért".
2013. okt. 20. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!