Vodafone red-re át lehet úgy állni sima vodafone előfizetésről úgy, hogy ne változzon a számom?










Azt írtam volna, hogy: A vodafone.hu-n jelentkezz be a telefonszámoddal (jobb felső sarok)
majd online ügyfélszolgálat alatti [belépek] gomb
Tarifák-> voda RED Basic-> vásárlás készülék nélkűl... De nálam is kiírta, hogy nem megy, csak újat" WTF
De lehet, mert tegnap érdeklődtem telefonon a GO+ és aRed Basic után és azt mondta az ÜFSZ, hogy mindkettőt lehet, Úgyhogy hívd fel őket. 1270 meg sok türelem :) Bár kevesebb, mintha be kellene menni egy boltba.





Azért decemberben ellenőrizd le, hogy tényleg átállították.
Ekkora cégnél az ördög nem alszik.
Régebben a vodával is volt gondom, de most meg a T-vel van vitám. Május óta nem képesek összehozni 3 szolgáltatás hűségidejének lejártát, amikor egyszerre hosszabbítottam. Havonta 1x cseszegetem őket, amikor megjön a szla és látom, hogy 3 különböző időpont szerepel rajta. Most szeptemberben azzal oldották meg, hogy valami vezető küldött egy levelet, amiben elismeri, hogy nekem van igazam. Ne törődjek a számlán szereplő dátumokkal. Ha lejár a valódi hűségidő akkor a levél számára hivatkozzak. XD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!