3 hónapos Samsung Galaxy S Advance készülékem ven újonnan vettem és tegnap óta nem csatlakozik a hálózathoz.5 napja töltöttem fel a kártyám. Most se hívni nem enged se netezni. Mi lehet a gond!?!?
kivettem és újra beraktam a sim kártyát és mikor bekapcsolom kéri a pin-t de beírom és csak segélyhívást ngedélyez.amikor beállításokba próbálok hálózatra csatlakozni "nem lehet kapcsolódni. Próbálja meg későb." üzenetet dobja ki. ( Telekom HU (T-mobile))
Viszont bele raktam a sim-et egy másik telefonba és azzal tudtam hívni meg netezni is. Mi lehet a gond !?!
Nyomj rá egy Samsung Galaxy S Advance hard resetet. Csak mentést csinálj előtte. Hátha megoldja.
Nekem is ugyanez a gondom (SGSA), csak nekem tegnapelőtt kezdte. Néha van hálózat, néha nincs.
Dettó.
Páromnak más telója van, de ő is tmobos, viszont neki nincs térerő és nem írja ki, hogy "nincs szolgáltató" vagy "csak segélyhívás":S
Lehet a tfos sz*rakodik.
Talán, ha ma lesz rá időm, akkor megnézem egy reset -tel és akkor majd többet tudok mondani. Vagy tfos üzlet lesz belőle.
Na mindegy, majd meglátjuk.
Voltam tfosnál, ott azt mondták, az adótornyot javítják. Nem tudtak rá érdemleges választ adni, hogy ezt kompenzálni mivel is fogják, meg a hiba okát sem.
Úgyhogy a szolgáltató a hibás.
Ja, hogy mikor lesz kész, vagy okés a hálózat, idézem: "Nem tudjuk" :S
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!