Ennyi számla miatt (2800ft) érdemes-e reklamálni?
Figyelt kérdés
Röviden ennyi: egy pénteki napon a férjemmel kötöttünk a Telenornál egy Smarttarifa1 nevű előfizetést, azért hogy a flottából kiírt szám a sajátunk lehessen (ügyintézési díj 4800ft/fő). Ez péntek este volt, a másik szolgáltatónál pedig kedden este 21kor megtörtént az átállás, tehát kb 4 napot használtuk az előfizetést, alig beszéltünk, erre a Telenor kiszámlázta nekünk 4 napra a 2800ft havidíjat. Tehát nem az arányos részét, hanem az egészet!
Felháborítónak tartom, de vajon érdemes e kiverni a balhét, vagy nyeljük le, úgymond ezt a két csekket?
Van esetleg valakinek tanácsa, használható története?
2013. szept. 30. 22:51
1/2 anonim válasza:
attól függ, mennyit ér a szabadidőtök. Nem lesz rövid ügyintézés.. :S
2/2 anonim válasza:
Telefonon is tehetsz számlapanaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!