Aki előfizetéses ügyfele a T-Mobile-nak, az leírná le hogy mik a tapasztalatai, mennyire van megelégedve? Én is a T-Mobile ügyfele vagyok
nekem nincs gondom az előfizetéssel.
A T-Pontban szolgáló ügyintézőkről viszont csak rossz véleményem van. A telefonos ügyintézés viszont nagyon korrekt szokott lenni.
mire vagy kíváncsi?
Szia!
Én előfizetéses vagyok a T-mobile-nál már két éve és semmi bajom nincs vele, nagyon korrektek és rendesek gondolok itt akár az ügyintézésre vagy segítségre is, szívesen segítenek, az előfizetésemet náluk nem cserélném el se Vodafone-ra se Pannonra.Sok akciójuk van rengeteg kedvezménnyel az előfizetésekre is meg gondolom a nem előfizetésesekre is viszont én csak az előfizetést ismerem de ott rengeteg kedvezmény van és mindenki megtalálja a számára kedvezőt. Kb ennyi.Remélem, hogy tudtam segíteni.
Én meg vagyok elégedve, 3 éve vagyok előfizetéses és teljesen lebeszélhetem meg van olyan csomagom hogy 3 számmal ingyen beszélhetek, jó ez. Csak mikor jön a számla akkor szoktam kicsit szidni a T-mobilt. De szerintem nem drágák a percek meg az sms se. Telefont venni viszont már más tészta, mert néztem készülékváltást és nagyon drága. Vodkafonnál hozzádvágják a telefont, Tmobilnál meg drágább egy szar telefon mint máshol egy csúcsmodel. Nem is cseréltem még telefont, pedig már tényleg szar, a joystick is fél éve kiesett. :)
21\F V.Dániel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!