Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Garanciális, hibás telefon...

Garanciális, hibás telefon esetén, többszöri javítás után kérhetem-e az ár visszatérítését?

Figyelt kérdés

Egy kisebb telefonos cégnél vásároltam SONY készüléket, melyet sajnos fél év alatt kétszer is szervizbe kellett vinnem, és sajnos megint úgy tűnik, hogy megint hibás. Az igazat megvallva elegem van a sok macerából, és ha van rá mód, akkor visszakérném a pénzem.

Aki tud, segítsen kérem, hogy milyen lehetőségeim, jogaim vannak?

Előre is köszönöm!



2013. júl. 13. 00:56
 1/2 anonim válasza:

A jogaid (sorrendben): javítás, csere, árleszállítás, pénz visszafizetése. Természetesen kérheted vissza a pénzed, de ha nem adják, nem nagyon tudsz mit csinálni. (Egyetlen lehetőség a bíróság :/ )


Próba szerencse!

2013. júl. 13. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszod..hát, ez már a 3. alkalom volt, és még mindig a cserénél tartunk... De utánanéztem rendesen a bolt és a Sony feltételeinek is, és csak halkan jegyzem meg, hogy a Sony a 3. alkalomnál már cserél..most akkor?

Mindegy, jó nekem így, csak működjön!

Köszönöm a választ!

2013. júl. 23. 07:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!