Garanciális, hibás telefon esetén, többszöri javítás után kérhetem-e az ár visszatérítését?
Egy kisebb telefonos cégnél vásároltam SONY készüléket, melyet sajnos fél év alatt kétszer is szervizbe kellett vinnem, és sajnos megint úgy tűnik, hogy megint hibás. Az igazat megvallva elegem van a sok macerából, és ha van rá mód, akkor visszakérném a pénzem.
Aki tud, segítsen kérem, hogy milyen lehetőségeim, jogaim vannak?
Előre is köszönöm!
A jogaid (sorrendben): javítás, csere, árleszállítás, pénz visszafizetése. Természetesen kérheted vissza a pénzed, de ha nem adják, nem nagyon tudsz mit csinálni. (Egyetlen lehetőség a bíróság :/ )
Próba szerencse!
Köszönöm a válaszod..hát, ez már a 3. alkalom volt, és még mindig a cserénél tartunk... De utánanéztem rendesen a bolt és a Sony feltételeinek is, és csak halkan jegyzem meg, hogy a Sony a 3. alkalomnál már cserél..most akkor?
Mindegy, jó nekem így, csak működjön!
Köszönöm a választ!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!