A töltőt vagy az aksit kicserélik a t-mobilnál ha rossz?
Figyelt kérdés
Samsung galaxy s3 telóról van szó és még garanciás. 2 hónapja vettem. Köszi a választ.2013. júl. 9. 08:09
1/7 anonim válasza:
A teljes körű garancia kiterjed rájuk, igen, HA rossz. (nekem pl akkut bemérték, utána cserélték)
2/7 anonim válasza:
Szerintem,ha garanciális akkor igen.
3/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Tuti hogy vmelyik rossz mert az nem normalis hogy 6 ora hosszaig tolti.
2013. júl. 9. 08:32
4/7 anonim válasza:
Az nem annyira biztos. Ezeknél az okostelóknál lehet,hogy a szoftverrel van baj és azért nem tölti rendesen. A lányom telója sem töltött rendesen, bevittük a T-mobile-hoz és szoftverfrissítést csináltak rajt és utána tökéletes lett.
5/7 A kérdező kommentje:
2 honapos a telo es en mar elso nap frissitettem az androidot, de ez a toltes problema meg most 1 hete jelentkezett csak...akkor is a szoftver a hibas?
2013. júl. 10. 22:00
6/7 anonim válasza:
Nem biztos még, de valóban az is lehet a hiba forrása.
7/7 anonim válasza:
Attól még lehet most szoftverprobléma. Próbáld meg frissíteni a szoftvert megint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!