Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Galaxy S Advance - Csak...

Galaxy S Advance - Csak segélyhívás. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

Vettem a egy új Galaxy S advance-t a vodafone-nál. Bekapcsolásnál kéri a PIN kódot majd betölt mindent ahogy kell, van térerő, kiírja, hogy Vodafone HU... Néhány óra elteltével a Vodefone felirat helyén csak ennyi van: Csak segélyhívásra.

Ha kikapcsolom majd újra be akkor megint lehet telefonálni.

Járt már így valaki? Vagy esetleg tudja valaki a probléma okát?


2013. jún. 23. 21:13
 1/2 anonim ***** válasza:
Valamit a szolgáltató baszhatott el. Vidd vissza, mond el nekik a problémád, meg kell hogy csinálják. Szoftveres probléma, gondolom amikor piszkáltak a telefon ROM-jába, mert köztudott hogy rárakják a saját baromságaikat, akkor basztak el valamit vele. Szóval vidd vissza, megcsinálják.
2013. jún. 23. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Úgy néz ki megoldódott a problémám. A hálózati módot Automatikusról (GSM/WCDMA) átállítottam Csak GSM-re. Azóta nincs vele probléma.
2013. jún. 28. 13:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!