Be nem fizetett havidíj miatt a t-mobile korlátozta a kimenő hívásokat, befizetés esetén azonnal visszakapcsolják vagy azért is kell fizetni?
Mint írtam, a telefonon a kimenő hívásokat korlátozták 2 havi elmaradás miatt. A my t-mobile oldalon azt írják, hogy az áprilisi és a májusi sincs kifizetve. Anyukám nevén van a telefon, ő szokta befizetni a számlákat, azt mondta, hogy úgy emlékszik az áprilisit befizette, de nem találjuk róla sem a be nem fizetett csekket, sem pedig a csekkigazolást, hogy be lett fizetve, ezért arra gyanakszunk, hogy a postás be sem dobta emiatt nem lett kifizetve a többi csekkel együtt.
11-én küldték az smst, hogy korlátozták a kimenő hívásokat. A májusi sem volt befizetve, de még aznap elmentünk a postára és befizettük (sajnos csak aznap jött fizetés, korábban nem volt rá pénz, május 21-e volt a fizetési határidő). Ma már 13-a van, de a my t-mobile oldalon még mindig azt mutatja, hogy májusra is van tartozás, pedig a befizetés óta eltelt 2 nap.
Az áprilisi elmaradást befizetném az oldalon átutalással, de addig nem akarom, míg nem mutatja a májusi tartozást rendezettnek.
Hány nap múlva könyvelik el a befizetett májusi pénzt? Ha befizettem mindkettőt akkor visszakapcsolják a kimenő hívásokat vagy fizetni kell a visszakapcsolásért?
Sajnos faluban lakom, a jövőhét szerdáig nem megyek városba, a közelben nem igazán van t-pont. Írtam már e-mailt a t-mobilenak még 11-én közvetlenül a befizetés után, de azóta nem válaszoltak, ma írtam a facebookon a t-mobilenak, hátha tudnak segíteni. Az 1430-as számot nem lehet felhívni, csak segélyhívást lehet kezdeményezni.
Kicsit utánanéztem és azt olvastam, hogy a postán történő csekkbefizetésnek két napon belül a címzett számláján kell lenni. Ezek szerint ez nem így van? Nagyon nem szeretném ha kikapcsolnák a telefonom, mert a visszakapcsolás biztosan nagyon drága lenne, remélem a májusi csekk minél előbb beér. Az áprilisinak a csekkjét viszont sehol sem találjuk.
Szia!
Az újra aktiválás kb +6000 forint.
Sajnos a legmegfelelőbb a személyes kapcsolat lenne...
Megoldás lehet még, ha telefonos egyeztetés után az ügyintéző által pontosított összeget és számlaszámot/hivatkozást esetleg folyószámládról ,interneten átutalod a szolgáltatónak.
Nem ismerek tmobilos embert,se a családban,se a közeli ismerősök között,mindenki telenoros mivel az sokkal jobb tarifával működik,én is már nagyon megbántam,hogy a t-mobilet választottam,a legolcsóbb csomagban vagyok, de a telenornál ennyiért olyan csomagom is lehetne,amiben internet is van.....
Közben tegnap este befizettem bankkártyával az áprilisi számlát,azt rögtön könyvelték is, a májusi csekkel befizetett viszont még mindig nem ért be. A telefonomról még mindig nem lehet hívást és smst kezdeményezni,remélem ha beér a pénz mégis visszakapcsolják. Közben megéekezett a júniusi csekk,azon màr felszámoltak 800 forint késedelmi díjat. Kicsit utánanéztem,de aztolvastam,hogy csak akkor kell visszakapcsolási díjat fizetni,ha teljesen kikapcsolják a telefont,ez nem így van?
Nagyon bízom benne, mert akkor inkább be sem fizettem volna a 2 havidíjat... :(
Közben a facebookon a t-mobile is válaszolt, a következőt írták:
A Behajtási csoportunkat korlátozás esetén is elérheted az (1) 265-9910-es telefonszámon. A visszakapcsolás igényét jelezni szükséges (az említett telefonszámon), kollégáink tájékoztatni fognak annak összegéről is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!