Miért van az hogy nem fogy a pénz az egyenlegemről? Vodafone
Figyelt kérdés
Vodafonos kártyás telóról van szó. Az előző feltöltéskor rendben megkaptam rá a bónuszt amit ilyenkor adnak ,de azóta akármennyit telefonálok amikor küldik az egyenleget utána sms-ben mindig ugyanannyi. Az online ügyfélszolgálat is annyit ír. Akkor most valami bekattant náluk és tényleg nem von le pénzt, vagy valami akció van esetleg vonja csak nekem nem jelzi ki sehol?2013. jún. 10. 13:15
1/2 anonim válasza:
3000 helyett most 5000et töltenek
vagy
a kedvezményed még nem fogyott el. utána kezd majd el vonni
vagy
elöfordulhat hogy kattant a rendszer. élvezd ki mert pár nap és ugyis észreveszik. ha nem méskor akkor amikor a rendszerük ujraindul
2/2 A kérdező kommentje:
Nekem még 1250-et dobtak rá viszont azt 3 hónapig lehet lebeszélni és másfél hónap óta nem vont le pénzt. Viszont az egyenleg a bónusszal megemelt összeg, tehát azt hozzáadták és nem arról van szó hogy ameddig a bónusz tart addig nem vonnak. Legalábbis szerintem. Na mindegy csak jó lenne tudni mi a helyzet.
2013. jún. 10. 14:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!