Van egy másfél hetes HTC One SV telefonom. Már az első nap magától kikapcsolt és újraindult. Azóta mindennap akár használom a telefont akár nem lefagy és magától újraindul. Szervizbe nem akarom küldeni. Szerintetek mi lehet a baja?
Figyelt kérdés
Sajnos nem volt lehetőségem időben visszavinni a T - Mobilehoz. Így kicseréltetni már nem tudom. Próbáltam Factory Resetet. Semmit sem segített rajta.
A T - Mobilenál egyből szervizbe akarták küldeni. Én meg nem akarok heteket várni rá mire visszakapom a telefont. Szerintetek mi lehet a baja? Egy szoftverfrissítés/újratelepítés megoldást jelenthetne a problémára? Esetleg hibás akkumulátor miatt is felléphet ez a hibajelenség?
2013. jún. 7. 20:10
2/6 A kérdező kommentje:
Azért nem akarom szervizbe küldeni, mert úgy hallottam, hogy legendásan szar a HTC szervize (is).. Szarnak az emberre.. Meg egyik ismerősöm HTC telefonja már többször is megjárta a szervizet és b*szták kijavítani a hibát.. Ráadásul, ha csak egy szoftver frissítés/újratelepítés a gond, akkor meg megcsináltatom a T-Mobilosokkal garanciában.. Azért röhelyes, hogy egy vadi új telefon már az első nap szarakszik..
2013. jún. 8. 15:37
3/6 anonim válasza:
Vagy szerviz vagy szenvedsz egy rossz telefonnal. Ráadásul ez nem fog magától (vagy a segítségeddel) megjavulni, max rosszabb lesz. Egy hétig kibírod a telefon nélkül.
4/6 A kérdező kommentje:
Az hogy egy hétig nem lenne telefonom még nem egy nagy érvágás.. Csak attól tartok, hogy szerviz után vagy nem javul meg a telefon vagy még rosszabb is lesz.. Aztán meg lehet havonta szervizeltetni.. Na mindegy ha nincs más megoldás akkor majd beviszem a szervizbe.. De hogy HTC telefont sem veszek többet az is biztos..
2013. jún. 8. 17:37
5/6 A kérdező kommentje:
Na végülis elvittem a T Mobilhoz szevizeltetni.. 10 nap múlva mehettem érte.. Tápellátási hibát dignosztizáltak.. Rom frissítést végeztek rajta.. Sajnos lemerült akkumulátorral kaptam vissza a telefont így csak itthon vettem észre hogy ugyanúgy újraindul magától.. Azonnal visszavittem a T Mobilhoz.. Ezúttal 14 napot kellett várnom a "javításra".. Ismét tápellátási hibát diagnosztizáltak.. Ezúttal viszont alaplapot és akkumulátort cseréltek.. Három napja van nálam a telefon.. Eddig jónak tűnik.. Összesen 25 napot volt szerizben a telefon és még hetekig ott lenne, ha a T Mobile-os nem b*aszogatja a szervizt, hogy szedjék már össze magukat.. Ennyit a nagy menő HTC-ről.. Soha többet nem veszek HTC telefont..
2013. júl. 17. 08:04
6/6 anonim válasza:
Nekem is HTC-m van, egy Sensation...már nem mai gyerek. 2 éve vettem és 2x volt szervizben, egyszer mert beporosodott a érintőlap alatt, egyszer pedig a tiédhez hasonló újraindulással. Szintén alaplapcsere volt a nyerő, azóta nem produkál ilyen gondokat. Mellesleg HTC-t nem lehet T-Mobile-al szervizeltetni, csak és kizárólag a HTC-vel. Az én telefonom is vásárlás után rögtön produkálta az első problémát, úgyhogy furcsállom az itthoni HTC-ket. Sokan írják hogy szervizbe kell hordozni őket...és az a poén hogy van egy német ismerősöm, ugyanúgy HTC-je van, és 1,5 év alatt semmi baja nem volt. Kérdeztem hogy ismerősei közt van e aki szervizeltette, erre azt mondta, hogy senki. Úgy nézem ide hordják az összes hulladék telefont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!