Használt telefon szervízelés-gond (többi lent)?
Van egy olyan problémám:
május 11 vettem egy telefont.
16-án előjött egy hiba, nem részletezem.
17-én leadtam szervízelésre. 1 hete mondtak rá, hogy addig kijavítják. Semmi.
29-én vagy 30-án voltam informálodni mi a szitu, akkor mondta az eladó, hogy ez már elég aktuális. felhivta a szervízest. Kiderült, hogy aznap hivás közben volt a szervízes szeme előtt a készülék,(kiderült az is, ő se vágja mi a gond)
Nos ma is voltam informálodni, szervízest, nem lehetett elérni.
Nah már most, az eladási papíron röviden:
1 hónap garanciát adnak. Készülék csere akkor, ha nem javítható. Készülékár visszafizetésére nem kötelezhető az eladó. Cserekészülékadásra nem kötelezhető.
Hiba javítást 30 napon belül vállalják a törvényben előírtak szerint.
Az eladót nem lehet kötelezni, visszavásárlásra, kicserélésre, ha hibátlanul működik a készülék.
Ellentmondó mondatok:
Az eladót nem lehet kötelezni, visszavásárlásra, kicserélésre, ha hibátlanul működik a készülék.
Készülékár visszafizetésére nem kötelezhető az eladó.
Most ebből mit higgyen el az ember/vásárló/fogyasztó ilyenkor?
Én miket érvényesíthetek az eladóval szemben?
30 napos jav időn belül illetve kívűl?
és ott egy fontos mondat:
A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesíthetjük szavatossági igényeinket. Amennyiben a fogyasztói szerződés tárgya használt termék, az eladóval rövidebb határidőben is megállapodhatunk, de ennek is legalább egy évnek kell lennie.
Ha nem javítják meg időre akkor jöhet az elállás illetve egy levél az NFH-nak ha szarakodnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!