Frissíteni próbáltam N73-as telómat és frissítés közben "megállt"! Elindult a frissítés, kikapcsolt, kiírta a gép, hogy ". A kapcsolat megszakadt. ", ez még normális, de utánna leállt a frissítés és azóta a teló nem kapcsol be! Mi lehet?
Sajnos csatlakoznom kell az előttem szólókhoz.
Viheted be a nokia szervízbe, és ott TALÁN tudnak vele kezdeni valamit.
Jó drágán!
Bár feltételezem a PC Suite a folyamat közben nem poénból írja, hogy a telefon elválasztása visszafordíthatatlan következményeket okozhat!
Ha bármilyen külső ok folytán sikertelen lesz a frissítés (áramszünet, a számítógép váratlan újraindulása, fagyása stb.) kevés az esély, hogy otthoni körülmények között újból működésre bírjuk a készülékünket. Egy lehetőséget viszont megpróbálhatunk, nekem már sikerült visszahozni így készüléket.
Teendők:
* Leveszem a telefont az USB-ről, kiveszem az akkumulátort pár másodpercre majd visszarakom a készülékbe és csatlakoztatom a töltőt.
* Bekapcsolom a telefont.
* ÚJRAINDÍTOM A SZÁMÍTÓGÉPET!!! ÉS ELINDÍTOM AZ NSU PROGRAMOT.
* MIUTÁN ELKEZDI KERESNI A KÉSZÜLÉKET A PROGRAM (NSU) CSATLAKOZTATOM A TELEFONT AZ USB PORTRA.
Megjegyzés: csak akkor csatlakoztassuk a készüléket ha már keresi a program (NSU) előbb semmi esetre sem.
* AZ NSU FEL FOGJA ISMERNI SZABVÁNYOS BB5 ESZKÖZNEK ÉS FEL FOGJA AJÁLLANI AZ ÚJRATELEPÍTÉS LEHETŐSÉGÉT.
* Ha szerencsénk van ismét felkerül rá a szoftver, sikertelen telepítés esetén sajnos marad a szerviz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!