Miért nem működik a Viber Wifiről?
Hi,
This is a member of the Viber Team.
Please check: [link] for possible solutions. :)
For more questions or technical support, please visit our official HelpDesk.
Thanks,
Viber
=================
Hi,
Ez egy tagja a Viber Team.
Kérjük, ellenőrizze: [link] a lehetséges megoldásokat. :)
További kérdés vagy technikai támogatást, kérjük, látogasson el a hivatalos HelpDesk.
Köszönöm,
Viber
It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.
1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785
(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)
==============
Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.
1.. Először is, kérjük próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása.) Mik az eredmények?
2.. Továbbá, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a router vagy tűzfal:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785
(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot a router gyártójának)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!