Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tegyek, ha feltöltöttem...

Mit tegyek, ha feltöltöttem az egyenlegem, de nem érkezett meg a pénz a mobilomra?

Figyelt kérdés
Felhívtam a T-mobile ügyfélszolgálatot is, de nem tudtam, hogy lehet emberrel beszélni, és nem a robottal. Ötlet?

2013. ápr. 12. 12:44
 1/4 anonim ***** válasza:
Hol töltötted? Van róla igazolásod, hogy a te számod lett feltöltve?
2013. ápr. 12. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Megkaptam az igazoló sms-t is, a bizonylatszámmal. Hogy tudom elérni az ügyfélszolgálat embereit? Gondolom ha bemondom a bizonylatszámot, jóváírják a pénzt.
2013. ápr. 12. 12:51
 3/4 anonim ***** válasza:
Halgassad a 1430 at, lesz olyan almenü ahol aszondja munkatáraunk kapcsolása nullás gomb. Ingyenes, szal keresgélj.
2013. ápr. 12. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Bocsánat, közben kiderült, hogy ugyan a másik telefonra, de rákerült a pénz, annak ellenére hogy jó számot írtam be..
2013. ápr. 12. 12:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!