Viber kérdések?
Az első kérdésem az lenne, hogy a telefonon megjelenő viber ikon nem mindig lila színű, néha átvált szürkébe, vagy eltűnik, majd visszavált ismét lilára. Ez normális? Ha nem akkor hol lehet beállítani, hogy folyamatos legyen a kapcsolat? Van állandó netem, illetve wi-fi elérhetőség is.
A második kérdés lehet hülyeség: ha a viber programból indítok hívást, és nincs internet elérhetőség, akkor átvált rendes telefon üzemmódba, és fizetni kell a hívásért, vagy nem is tárcsáz? Egy beszélgetés indult el szürke ikonnak, és nem tudom, hogy azért fizetnem kell-e, vagy sem.
köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem, a színváltás épp azt jelzi, hogy van-e kapcsolat.
Nálam tárcsázásnál lehet választani, hogy vonalas vagy viber, után a már nem vált át, ha nincs net, megszakad.
Hi,
This is an official representative of Viber Media.
When you make a Viber call, make sure your screen stays purple (Viber) and does not switch to the regular calling screen of your phone (meaning - a cellular call). Sometimes the call is switched to a normal cellular call because your internet connection is disrupted or the destination contact is temporarily not recognized as a Viber user.
When this happens, a message pops up alerting the user that the call is switching to a regular, cellular call (thus costing money). The user has to accept it to continue the call.
You can find more specific details in this page, in our official HelpDesk: [link]
Regarding connection issues:
Please check: [link] for possible solutions.
For more questions or technical support, please visit our official HelpDesk.
Thanks,
Viber
===================================
Hi,
Ez egy hivatalos képviselője Viber Media.
Ha szobát Viber hívást, győződjön meg róla, a képernyőn marad lila (VIBER), és nem vált a rendszeres hívó képernyőn a telefon (ami - a mobil hívás). Előfordul, hogy a hívás van kapcsolva a normális celluláris hívást, mert az internet-kapcsolat megszakad, vagy a rendeltetési hely érintkezés átmenetileg nem ismerik el Viber felhasználó.
Amikor ez megtörténik, akkor egy üzenet jelenik meg figyelmezteti a felhasználót, hogy a hívást kapcsol a rendszeres, celluláris call (tehát pénzbe). A felhasználónak el kell fogadnia azt, hogy továbbra is a hívást.
Bővebb részleteket ezen az oldalon, a mi hivatalos HelpDesk:
Tekintetében kapcsolódási problémák:
Kérjük, ellenőrizze: [link] a lehetséges megoldásokat.
Ha további kérdései vagy műszaki támogatást, kérjük, látogasson el a hivatalos HelpDesk.
Thanks,
Viber
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!