3x rontott PIN, nincs meg a PUK-kódom. T-mobil központ vissza tudja állítani nekem a SIM-kártyát (feltöltős)?
10 éve ugyanaz a T-mobilos számom, most van egy 70-esem és inkább azt használom.. a 30-asnál 3x is rossz PIN-t írtam be (a 70-esét 2x, s egyszer a 30-ast rosszul).. Fogalmam nincs a PUK-kódról... Központban meg tudják nekem csinálni??
Mindenképp ugyanaz a szám kellene..
Én ugyan így jártam, évek óta használom a kártyát, de édesapám nevén volt.
Bementem a T pontba ahol azzal biztatott a portás, hogy 30 napos átfutás, meg közjegyzői nyilatkozat, hogy enyém a kártya.
Aztán mikor ügyintéző pulthoz kerültem, akkor az ügyfélszolgálatos feltett pár kérdés: kb mennyi van rajta, mikor volt töltve, milyen internetcsomagot használok, hol lakik édesapám. Aztán egy cetlin megkaptam a PUK kódot.
Nem tudom, hogy ez minden esetben így működik-e, de velem nagyon segítőkészek voltak.
Értem. Tehát van remény..:) Ez jó. Szombaton elintézem.
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!