Kaatinkaa kérdése:
Ha garanciális a telefon medig kell tűrnöm, hogy elromlik?
Figyelt kérdés
Garanciális még a telefonom. Nokia c3-00. Két hete volt oda szervízben, mert nem lehetett hallani, hogy mit beszélnek a túloldalt és néha azt sem hallották, hogy én mit mondok. Most ismét elromlott. Most már mondhatom, hogy cseréljék ki a telefont? Mert ezt elhúzhatjuk a garancia lejártáig és utána meg úgyse foglalkoznak vele, ha megint elromlik.2013. márc. 16. 09:07
1/4 anonim válasza:
Ha háromszor elromlik ugyanazzal a hibával akkor kérheted a cserét.
2/4 anonim válasza:
Nem kell megvárnod a három alkalmat, bármikor kérhetsz cserét!!!
3/4 A kérdező kommentje:
Tegnap vittem be leadni a telefont a Vodafone-nál. Kérdeztem az eladót, hogy meddig fogom hozogatni 2 hetente vissza a telefont, hogy elromlott megint. Azt mondta, hogy az unió miatt, ha cég vállalja a javításokat akkor még sokszor. Eljátszhatunk ezzel az okés. De ha lejár a garancia? Akkor vehetek úja! Pfff... Nevezem. Akkor minek is van rajta garancia?
2013. márc. 17. 13:13
4/4 Electronicperson válasza:
Velem is ez van, ez már az 5. eset. Most én is bemegyek mert eddig az apám vitte be. Mostmár k#rvára elegem van ebből, legutóbb egy sim kártyát sóztak rám. Most bemegyek és ha nem cserélik le szétverem a pofájukat. Vinni fogok a szabályokról is papírt. Ha nem cserélik ki, akkor először panaszkönyvvel való fenyegetés utána ha semmi beleírok. Ha ez sem segít akkor fogyasztóvédelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!