Nem tudod használni a Huawei telefonom. Kedves ismerőseim "eljátszották" a billentyűzáramat. Utána kérte a bejelentkezést a google fiókba. Nem tudok bejelentkezni. Mit csináljak?
Figyelt kérdés
Bevittem a szervizbe ahol szép kis summáért visszaállítják gyárira adatvesztéssel. Valaki tud valami módot arra hogy "házilag" oldjam meg az ügyet és nem kelljen fizetni érte?2013. febr. 28. 00:04
3/9 anonim válasza:
Te is meg tudod oldani ingyen otthon.Csinálj egy hard resetet.Minden adat el fog veszni de nem kell fizetni érte.
4/9 A kérdező kommentje:
igen, elírtam, bocsánat.
De bevittem és mindenhol csak pénzért.
2013. febr. 28. 07:32
5/9 anonim válasza:
Ha írsz pontos típust,akkor lehet,hogy tud segiteni innen is pár ember,de így...
6/9 A kérdező kommentje:
És ha resetelem akkor elveszik a garancia?
2013. febr. 28. 12:26
7/9 A kérdező kommentje:
Huawei Ascend Y200. Megköszönném.
2013. febr. 28. 12:33
8/9 anonim válasza:
Nem vész el a garancia , [link]
Ha nem tudsz angolul :
1,kapcsold ki a telót,vedd ki az akkut és pár mp mulva tedd vissza
2,nyomd meg és tartsd nyomva a hangerő fel, a menü és a power gombokat egyszerre
3,válaszd ki a reset/wipe data menüpontot
4,nyomd meg a power gombot
5,válaszd ki a YES-DELETE...pontot és a power ujra
a telo ujraindul és minden törlödik belőle- a jelkódzár is
9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget! Megcsináltam és sikerült! :)
További szép napot!
2013. febr. 28. 17:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!