Elrontottam a PIN-kódomat háromszor és nem ad lehetőséget PUK-kód beírására. Mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Vodafone-os kártyám, aa telefon csak annyit ír ki felülre hogy: "(No service) Sim card is PUK-locked."
Középen az van hogy: "Emergency Call" (de ide be kell írnom valami számot, de a 1270-t nem fogadja el, azt írja hogy ez nem az "Emergency number".
Lent meg azt írja hogy: "Please see the User Guide or concact Customer Care."
Mit kell ilyenkor csinálni?
2013. febr. 15. 14:31
1/3 anonim válasza:
"Kérjük, olvassa el a használati útmutatót, vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal."
Eléggé egyértelmű!
2/3 Xperia.floyd válasza:
Igaza van a felettem szólónak , mást nem nagyon tehetsz vele.. Egyébként felülre az van írva , hogy Sim kártya lezárva. Alulra a fennti válaszoló megírta , középne meg ami van az válaszolja meg azt a problémádat , hogy a pin kódot miért nem fogadta el hiszen az azt jelenti "Sürgősségi hívás" és ide kell beütnöd a mentők , tűzoltók stb számát. :)
3/3 anonim válasza:
"Sim card is PUK-locked" = PUK zárolva!
Ez azt jelenti hogy a PUK kódot adtad meg hibásan ötször egymás után. Ezt már csak kártyacserével lehet orvosolni egy Vodafone üzletben néhány ezer forint kifizetésével.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!