Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szerintetek ilyen esetben...

Szerintetek ilyen esetben reklamálhatok a szolgáltatónál?

Figyelt kérdés

Közel 2 éves, T-mobile-os, Nokia X3-02-es telefonomon néhány alkalmazás nem működik.

Többek között nem jó rajta a naptár, vagyis hiába állítok be hangjelzést egy időpontra, nem jelez.

Időnként néhány másodpercre "lefagy", elsötétül, mintha kikapcsoltam volna, akár hívás közben is.

Ráadásul most kaptam egy szörnyű magas telefonszámlát, mert közel lakok a határhoz, és időnként átállt a szomszédos hálózatra, holott a beállítás szerint nem szabadna, és egyszerűen nem tudom kiíratni vele, hogy melyik hálózatot használja éppen. Hiába állítom be, néha kijelzi, máskor meg nem.

Új telefonra viszont momentán nincs pénzem, főleg ezzel a számlával.


2013. febr. 11. 18:32
 1/2 bp1985 ***** válasza:
Az, hogy átáll a másik hálózatra, az a te figyelmetlenséged, ergó a szolgáltatónak semmi köze. A másik hibával meg a nokiához kell menned, és megtanulod, hogy nokiát nem szabad venni.
2013. febr. 11. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 eNerdzsy ***** válasza:

Valószínű, hogy egy szoftver frissítés is meg oldja a gondot.

Részletek itt:

[link]

2013. febr. 11. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!