Vajon kicserélik, ha egyszer már javították ugyanezzel a problémával?
Sony Ericsson XPERIA MiniPro készülékemet egyszer már szervizelték az alábbi problémával: magától megjelent a segélyhívás, ahol a telefon önműködően * karaktereket vitt be, ill nem tudtam SMS-t írni, böngészni stb stb, mert itt h betűket írt.
Ez kb 3 hónappal ezelőtt volt, most ismét ez a probléma. Akkor szoftverfrissítést és érintő képernyő cserét végeztek el.
2 éves szerződésem van a készülékre és nem hiszem, hogy hosszútávon megoldás lenne, ha mindig ugyanazt a készüléket bütykölnék.
Kérdés: ha most visszaviszem, kicserélik végre vagy elküldik javítgatni?
Volt már valaki hasonló helyzetben?
Ha a rendeltetésszerű használatot korlátozza és nem tudják megjavítani, akkor 3 ilyen után kérhetsz cserét, de ez csak ajánlat szinten működik, nem kötelező érvényű.
Ha veszel valamit, számolni kell azzal is hogy baja lesz.
Az előzőt egy kicsit kijavítanám, ugyanis:
Te kérhetsz javítás helyett cserét már az első alkalommal is, de ha a boltnak a javítás sokkal olcsóbb, mint a csere, akkor nem kötelesek kicserélni. Mivel sehol nincs leírva, hányszor vagy köteles elfogadni a javítást, én a helyedben már második alkalommal kérném a cserét, és nem hagynám magam. Itt sajnos már az dönt, ki a kitartóbb, a boltos vagy Te. Ha határozott vagy és jól informált, van esélyed, ha nem, biztos elhajtanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!