Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha külföldön beviszem egy...

Ha külföldön beviszem egy márkaboltba a Magyarországon vett telefonomat, kicserélik?

Figyelt kérdés
Még két hónapig külföldön vagyok, a telefonom annyira rossz, hogy bármikor leállhat teljesen, egyre több hibát produkál. Viszont csak ezen tudom tartani a kapcsolatot az otthoniakkal. Samsung Galaxy S Advance, októberben vettem.
2013. febr. 3. 11:41
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

cserélni nem fogják, sőt még az sem biztos hogy gariban javítják.

Gyári vissza állítással nem próbálkoztál még. Lehet hogy szoftver gáz van csak.

2013. febr. 3. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Előszöris írj egy emailt a Samsung Magyarországnak, vagy hívd, jelezve a problémád.

A többiben segítenek.


[link]


Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várjuk hívását:


Általános termékismertetés

Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek

Készülék beállításokkal kapcsolatos információk

Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás

Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról

Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!


Prémium kártyával rendelkező ügyfeleink hívását az ingyenesen hívható 06-80-7736486 (06-80-PREMIUM) telefonszámon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között várják munkatársaink.

2013. febr. 3. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Köszi, írok nekik.
2013. febr. 3. 15:49
 4/13 A kérdező kommentje:
Azt tudjátok, hogy emailre mennyi idő alatt válaszolnak?
2013. febr. 3. 19:21
 5/13 anonim ***** válasza:

egy pár napon belül biztosan

csak nem tudom mit vársz a magyar ügyfélszolgálattól külföldön

ennél már az is jobb ha leírod a helyi samsung ügyfél szolgálatnak a problémádat

azt nem írtad hogy mi a baja, lehet csak szoftveres

2013. febr. 3. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Nagyon sok baj van vele, váratlanul leállnak és elindulnak alkalmazások, nem érzékeli, hogy be van rúgva a töltő, vagy kijelzi, de valójában nem tölti, a töltöttséget mutató jel hülyeséget mutat, van wifi és kapcsolódik is hozzá, de nem tölti be a weblapokat, néha magától leáll a telefon, lefagy, néha lelassul.
2013. febr. 3. 20:26
 7/13 anonim ***** válasza:

Ez szoftver hibának tűnik.

Csinálni kell egy gyári visszaállítást (ez mindent töröl)

utána nagy valószínűséggel megoldódik minden.

2013. febr. 3. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Azt hogyan kell? Órák óta keresem és nem találom.
2013. febr. 3. 23:09
 9/13 anonim ***** válasza:
2013. febr. 4. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Köszi, megcsináltam, tényleg jobb, de a töltőt még mindig nem érzékeli rendesen.
2013. febr. 4. 12:47
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!