Ha külföldön beviszem egy márkaboltba a Magyarországon vett telefonomat, kicserélik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
cserélni nem fogják, sőt még az sem biztos hogy gariban javítják.
Gyári vissza állítással nem próbálkoztál még. Lehet hogy szoftver gáz van csak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Előszöris írj egy emailt a Samsung Magyarországnak, vagy hívd, jelezve a problémád.
A többiben segítenek.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várjuk hívását:
Általános termékismertetés
Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!
Prémium kártyával rendelkező ügyfeleink hívását az ingyenesen hívható 06-80-7736486 (06-80-PREMIUM) telefonszámon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között várják munkatársaink.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
egy pár napon belül biztosan
csak nem tudom mit vársz a magyar ügyfélszolgálattól külföldön
ennél már az is jobb ha leírod a helyi samsung ügyfél szolgálatnak a problémádat
azt nem írtad hogy mi a baja, lehet csak szoftveres
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez szoftver hibának tűnik.
Csinálni kell egy gyári visszaállítást (ez mindent töröl)
utána nagy valószínűséggel megoldódik minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!