Ha külföldön beviszem egy márkaboltba a Magyarországon vett telefonomat, kicserélik?
cserélni nem fogják, sőt még az sem biztos hogy gariban javítják.
Gyári vissza állítással nem próbálkoztál még. Lehet hogy szoftver gáz van csak.
Előszöris írj egy emailt a Samsung Magyarországnak, vagy hívd, jelezve a problémád.
A többiben segítenek.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várjuk hívását:
Általános termékismertetés
Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!
Prémium kártyával rendelkező ügyfeleink hívását az ingyenesen hívható 06-80-7736486 (06-80-PREMIUM) telefonszámon hétfőtől péntekig, 8 és 20 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között várják munkatársaink.
egy pár napon belül biztosan
csak nem tudom mit vársz a magyar ügyfélszolgálattól külföldön
ennél már az is jobb ha leírod a helyi samsung ügyfél szolgálatnak a problémádat
azt nem írtad hogy mi a baja, lehet csak szoftveres
Ez szoftver hibának tűnik.
Csinálni kell egy gyári visszaállítást (ez mindent töröl)
utána nagy valószínűséggel megoldódik minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!