Mik azok a problémák ami miatt ki cserélnek egy Iphonet vadonat újra, ha még érvényes a világgarancca? Mik a tapasztalatok? AZ új készülék felbontatlan dobozost jelent?
Ha iPhonet vásárolsz újonnan, akkor az Apple 1 év teljes körű cseregaranciát ad a készülékre. Amennyiben hálózatfüggő készüléket vásároltál akkor a szolgáltató kijelölt szervizében kell leadnod CSAK magát a készüléket. Ha pedig gyári függetlent vásároltál, akkor az apple magyarországi szerviz kirendeltségébe kell bevinned szintén CSAK magát a készüléket. A garancia a telefonra vonatkozik. A tartozékokra és a dobozra nincs garancia. :)
Ha ez alatt az egy év alatt nyomós indokkal viszed vissza a készüléket, akkor 100%, hogy az Apple ad neked egy új fóliás telefont.
Kis segítség gyakori hibákhoz:
iPhone 4:
1. hívás közben a vonal recseg
2. folyamatosan dobálja a térerőt
3. a wifi jelerőssége csökken
4. eldobálja a wifit
5. az érintő képernyő bejövő hívásnál vagy üzenetnél érintésre nem reagál.
iPhone 4S:
első 2 kivételével az összes elő szokott fordulni.
Még egy fontos dolog!
Az általad vélt hibáknak nem kell valósaknak lenniük, ergó hazudhatsz, hogy neked ezt és ezt csinálja a készüléked,
DE a csere feltétele, hogy a telefonon hivatalos, gyári szoftver legyen. Valamint ellenőrzik azt is, hogy a telefon nem volt e beázva, vagy nem érte erős fizikai sérülés.
Az hogy a telefon felületesen ütött kopott a kutyát nem fogja érdekelni.
Személyes tapasztalatok alapján írtam!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!